v. 31 (30+2)

I lördags gick jag in i vecka 31. Det firades som sagt med sjukhusvistelse och CTG-kurva.

Lill tjejen håller på mest hela tiden, jag menar verkligen hela tiden! Jag känner hur "full" jag börjar bli upptill som jag aldrig kände med Tyra, har även fått en och annan suruppstötning. I och för sig får jag skylla mig själv för det blir ofast så när jag dricker juice. Jag har även fått känna på min första benkramp som var ganska obehaglig, värre än vad jag kom ihåg det. Ännu ett tecken på att jag inte ska föda barn när jag bara tycker kramperna i benen gör ont!

I torsdags (den 5) var jag hos min BM. Vägningen var mindre rolig och jag har plussat 6 kg sedan start! Jag menar jag har ändå typ 10 veckor kvar och har sedan sist (ca 4 veckor sedan) gått upp 4 kg! Ja men ni ser, det är alltså 1 kg i veckan! Och 1 kg i veckan i 10 veckor är 10 kg! Då kommer jag alltså sluta på 16 kg som är 3 kg mer än med Tyra, PUH! Jobbigt när vågen börjar rusa upp alltså. Den 24 augusti har jag tid igen, då får vi se vad vågen säger.

Förresten sa min barnmorska till mig att jag är en sån person man blir jätteglad av att träffa, sug på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0