v. 33 (32+0)

55 dagar kvar!

Jag mår toppen. Kvällarna är ganska jobbiga men på något vis har man blivit van. Jag har inte längre jätteont i fogarna utan det är ryggen som spökar för mig vilket nästan är värre då de låser sig helt ganska ofta.

Jag har börjar fundera jättemycket på detta med att vara gravid. Just nu känns det som jag skulle vilja vara det ett bra tag till och njuta till fullo av alla de mysiga stunder man har i alla fall ett halv år till. Jag känner mig inte tung eller speceillt klumpig heller för den delen utan ganska snygg.

Anledningen till att jag vill vara gravid en stund till är för att jag mer och mer insett att detta kan vara sista gången jag är gravid. Carl vill inte ha fler än 2 barn och ja efter bebisen är född är vi ju uppe i 2. Så ska jag jag leva med honom resten av livet (vilket är min avsikt) så är det min sista gång.
Även om det är jobbigt att vara gravid många gånger så är det faktiskt mest kul och totalt värt det!
Och okej, man aldrig ska säga aldrig heller...

Just nu känns det som att lilla tjejen ligger i säte! Mer om det får jag veta den 24 när jag ska till MVC, då är det även vägning. Förresten den 23 (alltså på måndag) ska jag på Aurora-samtal. Jag känner mig laddad!  


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Det kan svänga fort det där med antalet barn, B ville absolut inte ha fler än 1 men tjaa, sen kom Embla ;) Jag vill inte ha fler nu, men kanske om några (många) år, tur att man är ung ;P

2010-08-22 @ 12:39:22
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0