v. 34 (33+1)

47 dagar kvar!

Jag har börjat gråta igen. Som innan håller jag det mest för mig själv, jag vill ju inte att Tyra ska behöva se sin mamma "ledsen", hon blir ju så orolig då. Känns inte helt OK att Carl ser det heller. Han tycker mest det är löjligt och då blir jag ännu mera ledsen som inte tas på allvar vilket resulterar i att jag blir arg också. Jag säger då det, dessa hormoner är härliga!

Har även kommit i kakmonster-stadiet! När jag väntade Tyra sa en klasskompis till mig när jag lite malligt sa att jag inte alls var sugen på något onyttigt att "- Vänta bara till slutet på graviditeten, då kan du trycka i dig en hel tårta!" Varje gång jag äter en kaka eller liknande så tänker jag på det hon sa och så rätt hon hade!

En annan sak, jag tror jag fått åderbrock på låret! Man känner sig ju inte alls gammal av det...

Förresten så kissar jag mer sällan, knappt på natten längre, bebisen sparkar inte på mina revben och jag har inte fått fler bristningar. Heja på att allt blir lättare de sista veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0