Göra vad?

Jag håller på att packa en väska tills ikväll när jag och barnen ska sova hos farmor (barnens alltså). Hemma hos oss vankas det fest, eller snarare fylla. Jag vet inte hur många det blir av Carl och hans vänner men tillräckligt många för att jag och barnen inte ska vistas här (i alla fall inte barnen). Det är faktiskt jag som sagt åt Carl att han och hans vänner kan vara här så dem har någonstans att hänga utan föräldrar (alla Carls vänner bor på olika platser i landet och är bara hemma över jul), visst är jag snäll? Lämnar hemmet för min sambo ska få röva med andra rövare.

Idag hade jag velat besöka den berömda mellandagsrean. Man kan ju alltid fynda något till både sig själv och barnen. Men att gå bland massor med andra folk och vagnen med en trotsig (snart) 2 åring som kräver 100% uppmärksamhet är lite svårt, speciellt när man ska kolla kläder till sig själv. Ja får se hur jag gör. Carl säger att jag inte ska köpa mer kläder till barnen, fast...barnen har ju fått massa julklapps pengar till just kläder så man borde kanske passa på lite om man ändå hittar något. Ojoj, nu sitter jag bara och skriver det jag dividerar med mig själv.

Nu slutar jag!


mitt monster har klätt sig själv och ska ut och handla
det ser kallt ut tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0