Gud, hjälp mig!

Jag vet inte vad som hänt här den senaste veckan men "det" har resulterat i att lägenheten blivit en svinstia!

Jag började morgonen (kl 7) med att diska i 40 min! Fattar ni hur mycket disk det är!? Jag kan även berätta att Carl diskade ungefär lika mycket igår!! Hua, jag säger då det att nästa gång Carl ska ha lunch, fest och efterfest hemma så ska vi ha diskmaskin! Efter monsterdisken satte jag i gång med sovrummet, kläder överallt i högar, rena, smuttsiga och ??.  Åh gud, varför berättar jag om allt detta egentligen när jag skämms (och jag har inte ens berättat hälften!!). Nej, jag slutar!


monsterdisk!


Nu är i vilket fall lägenheten så gott som städad. Bara dammsugning och golvmoppning kvar. Det kommer bli ett rent nöje att dammsuga idag för vi fick en ny dammsugare i julklapp, en sån där sladdlös! Lätt och bra vill jag lova!

Funderar på att börja rensa i "skäprummet" idag också...det kan ju bli ett äventyr!


eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0