Ibland vill man försvinna...

För någon vecka sedan var jag på sånt sjukt festhumör, men jag visste inte varför. Hur kan man plötsligt bli så taggad att supa, dansa och sugen på att ligga med helt främmande människor?

Jag fick svaret veckan efter när jag bläddrade fram till MTV. Berättade för Carl hur jag kände, och han instämmde "Vissa låtar har bara sån känsla", sa han och nästan suckade... jag som nästan skämmdes för att säga till honom hur jag kände blev istället lättad.

Här är i alla fall låten som får mig att vilja fly och bli en annan för en stund


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

LOVELOVELOVE, dansa dansa supa supa :D

2010-12-14 @ 11:07:53
URL: http://nattstad.se/twice as

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0