Jag får plats, tyvärr!

Kom på att jag hade mina "gravid efter Tyra" jeans i källaren så jag hämtade upp dem, och jag ångrar mig.

Inte för att jag inte kom  i dem utan för att... det är så nedrans stora i storleken och dem satt perfekt. Det ena paret var till och med lite stora i midjan. Blä! Ja, även om de satt som handen i hansken och rumpan såg bättre ut än på länge kommer jag inte att använda dem, inte mer än när jag är ute på stan och strosar. Varför nu detta då? Jo för att sitta i jeansen går inte! Bulldegen som hänger nere på magen där bulldegen ska hänga skjuts upp till mitten på magen så det blir nån form av ring, en ring av fett, en flytring!

Måste jag säga det igen? Jag längtar tills jag börjar träna!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Flytring, haha. Låter roligt. Man får se det positiva med det hela, har för mig att du skrev att du inte vågade hämta kläder för att du trodde de inte skulle passa? ;) Det tar väl lite tid innan huden återgår till normalläge. Har också en jäklans lust att träna, mest styrka och dans ifos. Snart får man lön, så då kanske jag kan tänka på det :D

2010-12-11 @ 22:43:13
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0