Tutte ut, flaska in!

I onsdags testade jag flaskan på Lilly, hon tog den! Utan problem till och med. Lycka är vad jag kände. Jippi, utan problem och strulande kan jag börja ge henne flaskan, eller jag menar kan vi ge henne flaskan. Nu kan ju även Carl mata och finnas där mer, nu ska bara han våga släppa till också

Åh, det är vekligen så skönt. Jag ser min fritid och mig själv komma tillbaka. Ensama stunder med mig själv! Fika, sola, träna och festa. Ja, mammor vill också festa speciellt denna mamman som i princip inte varit ute på 1 år! 

Nu gäller det bara att pumpa så mycket det går. Blir nog inte så mycket. Känns som att jag har mjölk till endast ammingen. Ersättning är något som vi kommer att ta till, det har jag insett för länge sen. Idag testade jag faktiskt att ge henne lite och det funkade över förväntan bra!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag är totalt jävla låst ff och jag hatar det nu :(

Love tar ingen ersättning eftersom den mjölkfria smakar ungefär som spya (utan att överdriva), och välling gillar han sådär. Gröt är ok. Mammas bröst är bäst.

Vete tusan hur jag skall kunna lyckas sluta, önska att han gjorde det självmant så jag slapp bekymra mig.



Sjuuukt avundsjuk på dig!!!

2010-12-03 @ 22:22:43
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0