Julafton

Julen är inte rikigt slut än, och jag tvivlar på att vår jul kommer ta slut överhuvudtaget. Vi kommer nog sjunga julsånger enda till nästa jul.

Vi hade en fin, lugn och mysig jul hemma igår. Som sagt kom Carls pappa och sambo med allt som julbordet har att bjuda på. Massa gott och vi har nu kylen full med rester, vilket Carl är överlycklig för (jo jag också, fast jag längtar med efter att åka hem till mamma och pappa och stå i deras kyl och smyg äta av deras julmat, mmm!)

Barnen fick massa fint igår också, och inget blev i direkt överflöd. Det känns faktiskt jättebra att dela upp firandet, det blir lite lugnare då.

Nu ska det väckas sambo och ätas julfrukost!




största paketet till Tyra (såklart!)


EN bild fick jag och Lilly vara med på (ser ju ut som jag har världens största lår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0