9 glas och en glasburk fattigare

Vissa dagar känns tyngre än andra, så kan vi väl säga? Jag önskar att jag bara kunde somna, sova bort allt. Men tyvärr funkar inte verkligheten så, inte för mig i alla fall.

Dagen har gått väldigt fort. Jag och Tyrisen har mest legat i sängen, läst, byggt med hennes 3 bitar duplo och ätit makaroner med kyckling (vi åt inte i sängen). Klockan blev 7 alldeles för fort idag, jag hade velat ha Tyra uppe längre, behövde och behöver lite sällskap.

Jag saknar min ponny. Mer än något annat! Att inte ha någon ponny nära, träffa, kunna ringa eller chatta med är jättetråkigt speciellt dagar som denna.

Äh, jag okar inte skriva mer. Nu ska jag försöka sluta mina rödsprängdaögon och somna även om klockan inte är så mycket...(höhö).


tur att jag alltid har en bästis nära i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0