Back in Oslo

Nu är jag hemma igen, eller snarare vi...jag har ju självklart med Tyra!

Resan hem gick bra, men seeegt! 7 hela timma på tåget med en snorig, tandig och trött tjej! Det blev ett tvångsov på 40 min, annars hade det nog brustit för oss båda!

Vår lilla mini semester hos min faster i Flekkefjord var hur mysig som helst. Jag har äntligen fått sova ut och kanske nu fått till riktiga sovrutiner igen, jag är faktiskt hör och hämpa JÄTTETRÖTT redan nu och klockan är bara 21 (någonting)! 

Innan vi åkte ifrån Flekkefjord idag var jag tvungen göra ett snabbt besök i en affär som heter LilleBille. Dem säljer massor med fint från tex. Katvig, Molo, NoaNoa, Småfolk och massor med mer! Och inte bara det, på endel kläder hade de till och med 50% så vad gör inte jag då?! Jo fyndar såklart! Köpte Katvig klänningen till Tyra som jag hade med i ett tidigare inlägg, fast en lila/vit randig och en tygpåse från Småfolk till mig som jag kan ha i sommar! Jag älskar vekligen tygpåsar!

Slänger in lite bilder på det jag handlat senare, nu ska jag packa upp...fota...och fixa!

GodKväll!


idag på tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0