F-fjord Fredag

Mætt, det ær væl bara førnamnet! Har ætit ungefær 1 kg rækor och det ær inte ens att øverdriva! Ha! det ær minnsan bra nær ens kusin ær rækfiskare!

Idag har det varit fullrulle hela dagen! Vi vaknade vid halv 7, JA du læste rætt! Sovmorgon åt mig minnsan! Sedan duscha, frukost, ivæg till Øynar (en ø hær i nærheten) dær gick vi på øppnaførskolan vilket var riktigt roligt! Sedan upp till min kusin før att æta midddag, Tyra stensomnade efter 5 timmars konstant lek. Åter till Flekkefjord till faster, fika och ænnu mera slæktingar och nyss rækfrossa! Det var væl vår dag i kort.

Nu sitter jag mest och mår illa, har et stor finne på gång vid øgonbrynet, har faktiskt finnar lite øverallt....jag som aldrig har finnar annars! Måste ju vara den jævla mensn som spøkar i kroppen!!! Ønskade jag kunde få finnar på...næe, jag ønskar att jag inte fick det någon stans alls!

Nu kommer min jættegrvida kuson hit och ska hænga lite och jag ska sitta och titta på hennes jættemage som rør sig! Vældigt roligt!

Førresten, hittade en USB-sladd ær, så jag slænger in lite bilder bara før att alla (fræmst før farmorar, farfarar, morfafar och mormorar) ska få se...och før att det ær roligare med en blogg med bilder! Heja bilder!

Skit ner er! (muahahah)



 
jag mår så hær nær jag åker tåg och Tyra mår helt annurlunda!

 
idag på øppnaførskolan, laga mat var vældigt poppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0