Middagen slut och mat på ingång

Nyss åkte våra gäster här ifrån inklusive Carl, han ska köpa mat. Jo, det är sant, mina mescravings är mycket värre än mina gravidcravings jag hade. Jag skulle seriöst kunna äta en pizza, hamburgare och en choklartårta på samma dag innan mensen, GALET!

Middagen gick bra och båda två är hur mysiga som helst. Det är i sånna här lägen det är dumt att man inte har någon i närheten som kan vara barnvakt för en kväll, så man kan åka iväg och umgås på ett helt annat plan. Ett mer redlöst. Jo, man vill faktiskt bli aspackad fast än man är mamma och pappa!

Annars så har Oslo bjussat på tokfint väder som vi inte hunnit njuta av. Idag har det varit riktig pulka (om man hade någon), fika och mysväder ute men istället har vi städatstädatstädat, duschat, sovit osvosv. ingent tid till ute aktivitet helt enkelt. Hoppas det är lika fint väder imorgon också!

Just ja, fick bekräftelse på min beställning, allt fanns, JIPPIII!

Nu intar jag soffläge ihopp om att Carl kommer med mat snart, BB-Kring blir det faktisk




Bajsat? Jag, nej! (sedan sprang hon iväg)


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

vad söta ni e :)

ja man kankse inte ska va allt för kurvig i dom men de kan va fint endå, bara man inte e lönnfet kankse hehe

2010-02-09 @ 16:41:36
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

hehe jadu det har jag ingen aning om, måste ha varit trångt ;)



vilken fin tröja tyra har på sig, vart har du köpt den? :O

2010-02-09 @ 17:14:53
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0