Mina saker

Det är ändå rätt roligt att komma hem till sina päron när man äääntligen får sina saker man beställt. Fina molo bodyn, mössa, tröja och ett par tights från Katvig, ja och Katvig stövlarna också! Helt underbara och värda varendaste krona...fast dem var faktiskt inte så dyra. Nu ska jag bara träffa mina tvillingar också och få de andra Katvig thightsen och mitt glasögonhalsband, yeey! Det väntade även ett låda böcker här som Carl beställt, typ 30 st! Ingen chans att jag får med mig alla dem hem när jag åker, det får vi ta pöompö!

Vi har vekligen inte lyft ett finger i onödan idag. Vi var "tyvärr" tvungna att klä på oss och åka till blöjorna och frukten, a alltså affären. Nu sitter jag och ångrar att jag inte köpte chips och taccosås, fast det hade nog inte varit gott i slutändan ändå för jag har sura uppstötningaaar! Jo! Åh, skit att det är så mycket snö, jag orkar verkligen inte pullsera genom snön i kväll...bara för att gå upp ytterligare kilon. Jag tar en banan i stället (kanske kassler också?) Förresten så tycker jag OS är jättetråkigt och det är det ända min pappa vill titta på, jag missar hela melodifestivalen, buhu för det.

 


ååååå, ser ni eller?


Kommentarer
Postat av: Madde

jag är SÅ trött på os... vad är grejen med all hysteri?

2010-02-21 @ 15:28:54
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh! Ja, det var ju synd. Jag beställer dock från den Norska sidan, för att jag få grejerna hit.

2010-02-21 @ 19:17:04
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha.. ja, det är sant! Det ska jag :) Tack!

2010-02-21 @ 19:22:22
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0