Till Tyras rum

Nu är jag sååå j*vla trött på att bo här! Ingen man känner med bil vilket resulterar i att ingen kan köra till IKEA, vilket resultarar i att Tyras rum ALDIGT blir klart! Jag blir seriöst galen på hennes korgar som hon går i och ur varje dag! Små pinnar åker av helatiden som hon sedan går och äter på! Jag vill ha riktiga möbler nu!

Satt precis och kollade på IKEAs hemsida, och detta nedan ska Tyra få till sitt rum (om någon kommer och hälsar på oss nån j*vla gång!).

Allt till en summa av, 1788 norska pengar! (jag plussade på en vit lackhylla också)

Sen ska även lite småsaker göras, som klä om fotölj men det går inte än för jag har ingen symaskin, köpa kaninlampan och fixa "egen konst" (det finns nämligen ett ställe här som säljer stor och ganska billiga dukar, det + fingerfärg och en liten tossa kan nog bli riktigt fint!)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Ikea har väl hemkörning?! Det kostar väl en slant, men kan ju vara värt det om man vill ha ordning och reda :) Jag skulle hjälpt er om jag hade bil, men den sålde jag och köpte barnvagn! :)

2010-02-06 @ 11:46:39
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0