Tisdag morgon

Godmorgon! Ja, det är faktiskt en godmorgon, jag är pigg och framförallt vaken fast vi gick upp strax innan klockan 6 (fast jag vet att om ca 1 timma kommer jag vara dööö trött!). Tyras hosta har blivit värre under natten, hon snorar även mer, eller snorar tjockare kanske jag ska säga, uäk! Även jag har åkt på något, början tiil halsont och tjock i halsen, sovit riktigt kasst i natt pga. det (och min mardröm om Jonas brothers).

Nu ska jag trösta världens ledsnaste tjej, ALLT är jobbigt ju nu...speciellt att inte på bita på din barn-cd.

"munnen munnen, aaaaaaaaaaaahhh iiiiiiiiiii uuuuuuuuhuhuuh munnneeeeen, aiaiaiaiaiaia!!"

(varför vill ska Tyra stoppa allt innanför kläderna? Allt från nappar, till leksaker till DVDfordal!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0