Torsdag morgon

Natten har varit riktigt kass. Hade Tyra brevid mig i natt också, pgs. att hon är sjuk, blir ju lite lättare att torka snor oså när hon ligger brevid. Men i alla all, Tyra har mest "lekt" att hon är en "rävpäls" i natt, alltså hon har velat ligga över min hals, runt mitt huvud, och på mitt anikte, inte okej! I 2,5 timmar brottades vi med våra starka viljor tills jag vann, men det gjort det enbart för jag var vaken och hon råkat somna. Nej, barn i sängen är bland det jobbigaste jag vet, sover så fruktansvät dåligt då!

Nu ska jag och Tyrisen käka frulle, sedan göra oss i odning för vi ska ner på stan och träffa A för att fika, vi ska även handla på apoteket, gå till banken och kika i affären.

Ha en fin dag!

Tyra bjussar Sture på mjölk, aaww


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

aa de e fan sant, blir så suuuur!

sötaste tyra :D

2010-02-25 @ 12:47:06
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0