Sjuklingen blir sjukare

Tyra är fortfarande sjuk och idag började hostandet också. Jag tycker att en vecka med snorande räcker. Imorgon gör vi nog inget heller, precis som idag. Vart kan man gå med en sjuk tjej? Kanske ska knalla till Emmaus och lämna bebis kläder i och för sig så man kommer ut lite. Idag blev det bara en panik tur till Knalleland med familjen precis vid Tyras sovtid, ganska taskigt faktiskt att dra iväg henne så...men hon fick en boll och en Musse Pigg, inte som tröst men ändå.

Tyra älskar verkligen Musses klubbhus. Jag som ändå varit emot detta med TV och småbarn... Men Tyra får se på TV 2 ggr om dagen, klockan 6 på morgonen när Musse börjar på DisneyChanel följt att Händiga Manny och halv 6 på eftermiddagen när det är Fantoranden som visar film till klockan 6. Sedan är det välling och godnatt. Det har blivit våra rutiner liksom, och jag nästan skämms! Mitt barn som inte ens är 2 år får titta på TV.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Eh va? Här är teven på dygnet runt ska jag säga, haha.. Puh-filmer halva dagarna & Star wars resten, typ :P Jag tycker det blir så tyst & trist när teven är av, pallar inte! Teve is the shit, vi lever på 2000-talet! ;D

2010-02-22 @ 21:40:55
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0