Vem är du?

Jag hoppar in i mina vanliga mönster med en gång, jag kan INTE sova! Det ända jag tänker på är om Tyra skulle (pepparpeppar och allt det där).....dö!
Hon har aldrig varit sjuk, inte snorat det minsta och knappt haft feber. Men de senaste dagarna har hon varit väldigt hängig och direkt tror ju jag att hon kommer bli bokstavligen dödssjuk, alltså sjuk så hon dör! Inte blir det bättre av att jag såg små röda pricka på henne idag (inbillning??OCH att Carl säger att vattnet i Oslo har en parasit i sig! Men hallå!? Bra att veta det innan man gör välling åt ungen! Ja, så nu kommer ju Tyra få den parasiten också och antagligen lämna detta jordliv hos oss! Buhuuuu! Jag har verkligen jätteångest över det nu, hur skulle jag kunna vetat?! Livet är bra orättvist!

Jaja, vi klarat väl (antagligen) denna lilla förkylning och "parast" men ändå, det är jättekonstigt att inte känna igen sitt eget barn!


min underbaraste lilla flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0