1 år idag!

Idag blir min minsta bästis 1 år. Ett helt ÅR! I ett år har hon bott hos oss utanför magen. Ett år som gått fortare än alla andra år någonsin gjort. Min bästa Tyra Cirkeline blir ett helt år, hurrahurrahurra!

Snart ska vi ha kalas för den bästa 1 åringen i världen, men tyvärr blir vi inte så många för vissa här hemma i Borås har bilivt sjuka och andra bor helt enkelt för långt bort. Så vi blir 4 st + fördelsedagsbarnet själv, det räcker gått och väl gör en 1 åring tror jag nog.

Jaja, nu ska jag klä på mig lite normala kläder, laga mat åt Tyra och sedan lägga henne så hon vaknar utvilad och glad till kalaset!


Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Grattis till världens bästa, sötaste och duktigaste Tyra. <3



2010-01-07 @ 19:54:47
Postat av: Nikki

Grattis Tyra!

2010-01-08 @ 19:25:12
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0