Av barn och dårar får man höra sanningen

Sovmorgon, näe det räknas knappt! Tyra fick någon form av ryck i går på natten vid 2 tiden och gallskrek i en halvtimma tills jag och Carl inte vågade låta henne grina längre...vi var oroliga att hon skulle tappa andan, för det har hon nämligen börjat göra när hon skriker/gråter, men det är en annan hitoria.
Så i alla fall, jag tog över henne till oss vilket händer yttestsällan, jag vill helst inte ha henne i sängen alls för jag sover så fruktansvärt dåligt då. Så vid 3 somnade jag igår och fick gå upp klockan 7. 4 timmars "sömn" med bebis lemmar i hela ansiktet, så nej! Även om sovet blev till 7 så räknas det inte som sovmorgon.
Nu sitter jag bara och väntar på att hon ska bli trött så jag kan få slummra i en timma, det borde inträffa nääär som helst! Efter sovet ska vi gå och handla och sedan börja med maten. Problemet är att jag fortfarande inte vet vad jag ska laga, kanske kan passa på att slå lite på nätet när Tyra sover...eller, åh, då skulle ju jag sova!? 

Just nu leker Tyra i sitt rum, hon har det nog jättekul, det låter så i alla fall. Sötaste tjejen alltså! Idag på morgonen har hon "lånat" och "läst" en av mina föräldratidningar. Vid nästan varje sida hon fått upp har hon sagt mamma... Mamma? Så antingen associerar hon mig med en bebis eller en nyförlöst mamma...jag ser väl ut som en nyförlöst mamma då! Taskiga unge! Jag ska också kalla henne mamma sen när hon fått barn! (hahaha, detta är humor!)

Nu ska jag kolla recept och sedan klä på mig kanske?


toker i retroklänningen vi fått(låna) av kusinKarin

 

 
lekalekaleka


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

vilka söööta kläder, :D

2010-01-25 @ 09:09:35
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0