Godkväll lördag!

Det är kväll, nästan natt...för Tyra i alla all...men hon är vaken! VAKEN NU! Buhu, från 3 till 6 sov vi tillsammans, hon sov ytterligare en timma inte konstigt att hon inte vill sova nu. Undrar bara när hon vill sova? Jag vill ju faktiskt ha min kväll.... Just nu går hon runt och moppar, nej vänta nu gråter hon för hon inte får använda daorn...ta kameran som är inkopplad i datorn, fjärkontrollen...nej nu städar hon igen, oj hon trillade! Puh! Det händer mycket sammtidigt och känslorna bara svämmar över hos henne, hon är nog lite trött än då, men antagligen för enveten för att somna.

På TV är det bara skit, min lillebror har gjort en olaglig sak så vi har något bra att titta på ikväll, undrar bara när vi får titta på den. Det känns verkligen jättekonstigt att ha henne vaken så här sent.

Jag och Anton har precis käkat taccos, det brukar bli så när vi hänger. Ja, för nu är jag inte barnvakt åt honom längre han är för stor för det...så nu hänger vi bara. Taccos är förövrigt väldigt gott, man äter det så sällan.

Näe, har nog inget mer att skriva om faktiskt. Imorgon ska vi käka köttfärsås hos Eva och träffa tans Ponny, och sen så är det måndag och då åker vi hem till Oslo, yeey!

Tjohej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0