Godmorgon lördag!

Klockan har inte ens slagit 10 men änå har jag (och Tyra) hunnit städa undan allt vi stökade ner igår (som var en hel del visst), slängt på en maskin tvätt, sorterat tvätt och tvättat oss. Vi har även lekt i ett antal timmar (ja, det är väl mest Tyra som lekt) och sovit i 1½ timma. Ja, man hinner med mycket när man är uppe innan tuppen, och jag som trodde att jag skulle få sovmorgon för Tyra somnade inte för ens halv 8 igår...men ICKE! Den tjejen kommer nog aldrig börja sova längre. Jag blir så avis på folk med bebisar som bara kan amma dem så somnar dem om, när Tyra var bebis kunde vi banne mig sova till 11-12 om JAG så ville. Men den tiden är verkligen förbi, och kommer väl aldrig åter heller, för skaffat man en nr 2 så finns ju alltid nr 1 som måste upp förr eller senare...

Jaja, nu ska jag och Tyra ta och klä på oss och träffa farmor Eva och göra satan.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Jag är glad att Embla sover så länge på morgonen, det tidigaste hon någonsin har vaknat är kl. 8 ;) Men oftast sover hon till runt kl. 10 & då somnar hon ändå ganska tidigt om kvällarna, runt kl. 20 :)

2010-01-16 @ 11:36:49
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0