Godmorgon måndag!

Idag, IDAAAG ska jag äntligen åka hem till Oslo och min spik! Det ska bli så hima skönt! Mina egna kuddar, mitt egna täcke, min egna säng och min egna spik! Om 6 timmar går mitt tåg, det tar 4 timmar och sedan ytterligare 20 min med gångväg och T-banan, seeen är jag hemma! (nu moppar Tyra Sture...)

Det är skitbra att åka vid 6 tiden, då sover Tyra hela vägen på tåget och jag själv kan slummra. Jag tycker verkligen att det är både svårt och jobbigt att åka med en tokig 1 åring mitt på dagen. Hon är ju så liten så gå runt själv finns ju inte på min karta (haha, Ztv spelar Nsync med Gone, det var ju typ 1000 år sedan man hörde/såg den, Justin är bra snygg han) och sitta stilla och leka finns inte på hennes karta, så detta är det bästa alternativet. 

Idag är Tyra ovanligt snorig, hon har alrig varit sjuk innan (peppar peppar) så hoppas verkligen inte att hon blir det nu alltså. Jag som vill träffa mina Oslokompisar och deras bebisar, men det går ju inte med ett sjukt barn. Undrar om några fler av tjejerna har fått barn än. Näe, nu måste jag hem och messa lite med Hanna så jag blir lite uppdaterad.

Nu ska jag göra sånt jag skulle gjort för 2 veckor sedan, ringa skolan och förlänga mitt uppehåll, ringa ComHem och ringa djursjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej, jag vart lite snabb med att svara och skrev in ett par länkar i blogginlägget. Hoppas du hittar något fint :)



Ha en bra dag!

2010-01-20 @ 10:35:24
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0