Godmorgon torsdag!

Shit pommes alltså, Imorse vaknade Tyra halv 5. HALV 5 I tell you! Jag lyckades hålla henne kvar i sängen och gosa i en hel timma sedan gick det inte längre, det var ohållbart! Så jag fick helt enkelt resa på mig och gå upp för att göra välling! En vällingflaska senare och Tyra var lika speedad som vanligt! I 2 timmar lekte hon non stop innan hon kom till mig och grät för hon var så trött, och ingen är lyckligare än mig när hon gör det för det betyder att jag får sova ytterligare nån timma. Vi sov i 1 ½ timma och vaknade alltså vid 9. Klockan 9 tycker jag är en lagom tid att börja dagen alltså, ganska så perfekt tid, men Tyra tycker som ni vet redan klockan 5... vi kanske skulle kunna enas om 7?

Nu ska i alla all vi städa, diska och tvätta innan vi beger oss till BVC för 1 års kollen. Tyra ska få sin andra svininfluensa spruta också (känns ju nödvändigt??). Det ska bli så spännande och se hur mycket hon väger nu. Hon har nämligen ätit bättre det sista, ja...ätit mer men lika ovarierat som vanligt. Äh, jag får väl vara nöjd hon äter ju i alla fall!

Förresten måste jag bara meddela att Tyra säger gokka vilket betyder docka och kappa vilket betyder klappa! Det kanske är det renaste hon säger förutom äej som betyder hej och bebbe som betyder bebis. Kul att hon börjar få till orden så andra förstår henne också, och inte bara jag.

Nu ska jag torka bajs, Tyra stinker. Undrar när hon vill lära dig gå på pottan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0