Här sitter jag och nästan dör av skratt!

Jag letar efter skivorna med alla Tyras bebis bilder på (går jättedåligt förövrigt, och jar har smått panik!!), för imorgon innan jag möter upp Hanna vid T-banan tänkte jag printa ut bilder till Tyras album.
Men i stället för bebis bilder hittar jag bilder från massor med år tillbaka på mig och mina vänner. Fest, vardag och bara mysbilder, massvis också!

Jag måste bara bjussa på några av bilderna jag hittat, det finns 100-tals alltså och dessa är långt i från de bästa men än då!

 
smal men matglad

 
skojskoj


festfina

 
Heidi!


Charmtrollen...höhö eller inte

 
2008 och 2004




slaskCarl sörplar, är det fest så är det


minnsan! en gågng så


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe ja det var han :) Då mådde han inte så bra :/

Vad bra det låter! :D Tror du kommer att fixa det! Hur mycket ville du gå ner nu igen? :D

kram

2010-01-26 @ 15:11:01
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag älskar den bilden när carl surplar rödvin!

2010-01-28 @ 13:09:55
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0