Hej!


jag sitter ensam uppe...

Jag sitter uppe, är alldeles för pigg för att somna och har ingen att prata med. Alla i huset sover, eller låt min ändra det. (nästan) Alla i lägenheten sover och negrerna är vakna, ja så är det faktiskt. Egentligen borde jag också passa på att lägga mig så jag får mina timmars sömn som jag behöver, för i morgon är det ingen snäll pappa uppe klockan 6 och sedan en snäll mamma uppe klockan 8 som tar Tyra så jag får sova vidare under obegränsad tid. Nej, imorgon får jag göra allt själv som vanligt igen! (Det är så att min mamma varit sjuk hela veckan och därför varit hemma, rena lyxen!)

Snacka om sköna dagar alltså. Det var seriöst längesedan jag blev bortskämd så. Inte ens hemma när det är Carls morgon får jag sova ut, nej då ska det knackas på dörrar, hämtas saker och frågas 1000 saker som han egentligen redan vet. Att ha haft dessa dagar har varit som rena semestern, inga nattningar, inga mornar, massor av glo tid för mamma och pappa har lekt/busat och slutligen bara massor med lagad mat! Men även om det har varit AShärligt att vara hemma hos päronen så ska det banne mig bli ännu härligare att komma hem.

Nu längtar jag hem jättemycket, och snart åker jag... Ja, på måndag! Men det är relativt snart, dagarna går ju så fruktansvärt fort! När jag kommer hem på måndag har jag nästan varit borta från Oslo i en månad, EN MÅNAD! Herregud, inte konstigt att man längtar hem!

Snart 2 valerina, först blogga lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0