obi one kenobi

Ömma bröst, svullen mage, konstant trött, konstant hungrig, grinig, pruttig och värk i magen. Man skulle kunna tro att jag beskriver hur jag kände och var den sista månaden jag väntade Tyra, men det gör jag inte. Utan det är mensbesvär. Det är faktiskt en slående likhet mellan att ha mens och att vara gravid, faktiskt! Skillnaden är nästan bara att man inte är konstant kissnödig och klumpig.

I vilket fall som helst så skulle jag komma fram till att tamponger är fan dyrt! Hur kan priset skilja så mellan O.B och EuroShopper´s priser? Jag fattar inte? Vad är skillnaden egentligen? Jag tycker dem funkar lika bra, jag menar… okej att dem ser lite olika ut, men vem fan ser det då? Här tror jag billigt är bäst (för plånboken i alla fall)! HEJA BILLIGT!

Bara något jag måste säga är BLÄÄÄ, satt och googlade på tamponger och då får jag upp en jävla bild på en MENSKOPP! Muhu, vilken idiot har kommit på den iden då? Fy fan alltså! Det är ju inget jag vill tänka närmare på hur man använder... tyvärr kan jag inte låta bli =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0