Oglammigt men mammigt

Idag bestämde jag mig för att beställa lite saker från Nelly.com. På kids sidan har dem ett par Katvig thights som jag letat efter öööverallt i Tyras storlek men inte hittat, och det till mig blev bara en bonus.

I vilket fall, två av mina bästa vänner jobbar på Nelly.com (Anne och Jenni) och såklart vände jag mig till dem och frågade mina frågor om sakerna jag tänkt att köpa. Mitt under samtalet med Jenni så bajsar Tyra och jag måste avbryta för att byta blöja. I den stunden kommer jag på hur oglammigt mitt liv är om man jämför med dem. Det är bara att kika in på deras blogg. Alltid piffade, snygga kläder, skor, naglar och hår + att dem får sitta där och kolla in allt det nya som kommer ut innan oss andra! De har även personalrabatt och känner folk som antagligen kan fixa både make, hår och naglar för dem!

Avis, ja det är nog rätt ord! Jag blir avis alltså, i alla fall för stunden! När jag väl ska söka jobb här i Oslo sen ska jag söka i butiker, KLÄDbutiker, då måste man fixa och piffa sig och så kan även jag får peronalrabatt, moahahahaha! (ska bara gå ner 10 kg först så jag även kan utnyttja rabbaten till kläder jag verkligen vill ha, ni förstår...i min värld har jag redan fått jobb!)

Nu ska jag kika vidare på deras blogg och finna lite inspiration så jag också kan bli lite vardagsfin!

 
bilderna är från tvillingarnas blogg (http://twiceas.blogg.se/) så här skulle jag också vilja kunna gå, korta tröjor/jackor och något tight under...men det går ju inte så bra när man har ett X antal bilringar som MAGAR!

 
Istället, fluffiga kläder från Gina och stickade sockar från tomten.



och dessa saker ska få bo hos oss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du är väldigt söt anki. :) alla ser olika ut så tänk inte på sånt.

2010-01-22 @ 03:17:27
Postat av: Anne & Jenni

Gud vad du är gullig Anki!! love you! du är alltid fin ska du veta :) även om du itne känner dig så.. och "bilringarna" vet du att du kan få bort, de har du bevisa en gång i tiden ;)



hur länge stannar du sen när du kommer, då e du FAN bokad!!!

2010-01-25 @ 09:13:38
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0