P.o P

Jag är väl inte lite trög, märkte att man inte alls kunde köpa kläderna på Polarn o Pyrets hemsida för de storlekarna kunde man visst inte beställa via webshopen. Gissa om jag blev grinig, jag som hade bestämt mig för att köpa just dem plaggen till Tyrisen! 
Så istället knallade och åkte jag ner till P.o P på Majorstuen och köpte plaggen i butik! Tyvärr fanns inte tunikan så jag köpte en annan tröja istället. Det fanns verkligen hur mycket fint som helst i butiken, mycket mer än på hemsidan. Så om ni har vägarna förbli P.o P köp kläder till era barn. Bra kvalle till ett bra pris, det är som sagt 50% off!!


267,5 :- pengar betalade jag


Kommentarer
Postat av: Josefina

Coolt! Chris pappa bor på Majorstuen.

Fina kläder också! :)

2010-01-22 @ 21:16:34
URL: http://halksocka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0