Sleeptight

Tänkte jag skulle ta en varm dusch innan jag la mig, men det blev ju inte riktigt som planerat. Det är ju verkligen jättekostigt att vi som inte ens har varmvattensberedare...(tror jag inte?) i detta hus knappt har något varmvatten på kvällarna. Nyss hade jag temperaturen inställd på det varmaste, men ändå var vattnet ljummet och jag näst intill frös! Så ska det ju inte vara. Andra dagar bränner man sig för vattnet är så varmt, skummabananer!

Nu är jag i alla fall ren, avslappnad och luktar gott. Detta kanske hjälper mig att somna innan klockan är 3.  Jag ska göra ett försök nu i alla fall, heja sängen och heja Slitz (ja, det är den enda tidningen jag hittar hemma). Om inte så ska jag leta upp någon hälsokostbutik imorgon och köpa ValerinaNatt elller liknande, jag tycker faktiskt att det brukar hjälpa.

GooodNatt!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

haha vad gulligt, det är en lite miaaao allt ;D

2010-01-28 @ 14:25:19
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0