Tidsfördriv

Tyra leker i sitt rum, jag vill inte störa. Jag är vekligen EXPERT på att störa henne när hon är i djupaste lek, och sen hittar hon inte tillbaka förens jag gått eller hon går efter mig tills hon tröttnar! Jag måste helt klart sluta störa henne, hon är vekligen jätteduktig på att leka ensam och jag gör henne en björn tjänst varje gång jag försöker vara delaktig. Egentligen försöker jag mest vara delaktid för jag får dåligt samvete om jag inte är med henne och så ser hon så ensam ut, men hon är ju skitlöjligt! Hon vill ju helt klart vara ensam, när hon vill vara med mig så kommer hon ju.

Jaja, i vilket fall så sitter jag och kikar på Polarn o Pyrets hemsida, 50% på massor av fint. Funderar på att köpa några plagg nu när det ändå är så billigt

Blir nog detta allt av summan 275:-


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är perfa!

Jag tror och hoppas inte de då Märta faktiskt slicka i sig en del ;)

2010-01-21 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0