22:38

Har precis tittat på årets kock. Medan jag kollade kom jag på mig själv att tänka: "ååå, lyllo den som har en kock!" öööh, jag har en kock! Haha! Min kock är ju faktiskt och jobbar just nu med kockiga saker. Till tänvlingen käkade jag paj gjord på rester från när Hanna var här. Riktigt god blev den faktiskt, lite "tunn" kanske men äh! Jag gillar paj, vilken som!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa tidningen som jag hämtade in förut (vi får alltid en dagstidning på onsdagar...oj det är ju torsdag idag), lite bättre än Slitz kanske.
Alltså, Slitz kan ju vara den mest IQbefriade  tidning som finns! Dem har en liten spalt där de frågar 5 arga män, MÄN!? Alla dem frågade var 17-18 år, inga män enligt mig i alla fall! Fis på Slitz!

Nu ska jag sova (försöka i alla fall).

 
Tidigare idag klättrade Tyra upp i sängen alldeles själv, så nöjd man kan vara alltså! Sötaste toker i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

hihi vilken liten sötnos! =)

hmm, jag kan kolla sen vad det var för märke men dem går iallfall att tvätta bort från kläder och torka bort med våtservett eller vatten när de får tusch på händerna - jättebra :)

2010-01-29 @ 00:49:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Madde

mm paj är riktigt gott! gjorde min första matpaj någonsin denna veckan, och igår gjorde jag en till, min nya drog ;) haha

2010-01-29 @ 11:05:26
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe okej :D Då vill du gå ner lika mycket som mig :) Men jag har bara 5 kg kvar :D Men det kanske blir så att jag går ner lite till ifall det går. Vad ska du göra i helgen då? :D

Kram

2010-01-29 @ 12:13:06
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0