vågar jag skriva ordet... REA!

Nej, nu börjar det fan bli lite tjatigt det här med REAn alltså! Men jag kan inte hjälpa det, jag är ganska fascinerad över detta fenomen! Att en sak kan kosta 100:- till en dag efter kosta 50:-... konstigt!

Idag var jag på Åhléns och kikade på deras barn-rea, och SÅKLART hittade jag saker som jag köpte. Detta var inte bara saker jag köpte bara för att de var på REA utan detta var saker jag hade kikat på förut men inte köpt. Och inte nog med det, jag har letat runt i hela stan efter en vintermössa till Tyra utan resultat, MEN på Åhléns reaställ hittar jag en jättesöt, jättebra och jättebillig mössa som är helt i den stilen jag letat efter! Man ska fan inte dissa reor alltså!


dessa två set köpte jag idag.


vildaste ungen i nya mössan, 45:-!


en annan rea-mössa från lindex, 19:-


men jag passar inte i rea, hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0