Bebiskläder!

Bebisbebsbebis det är väl det som tar upp i alla fall hälften av mina tankar varje dag. Nu när vi vet att det inte blir en kille så behöver vi inte tänka på att handla en heltny bebisgarderob, även om jag skulle vilja.

I vilket fall så kunde jag inte låta bli att hämta ner två lådor från mamma och pappas vind med de allra minsta kläderna. Jag var vekligen tvungen att se hur litet det var och vad vi egentligen har kvar (och rensa lite ännu en gång!) Och till min stora förvåning så hade vi mindre kvar än jag mindes (vilket antagligen beror på att jag gjort mig av med en heldel innan...) vilket betyder att jag kan få shoppa loss lite ändå! Jag ska nog satsa på lite fler plagg i str. 50 än vad vi har. Dem säger ju att denna flickan också är liten så jag får väl tro på det. Någon body och byxa ska hon väl ändå få som inte sitter som en säck potatis!


bebiskläder, mycket ytterkläder fanns det


bebisen började plösligt stöka massor
hon kanske ville vara med hon välja vad som skulle få stanna och kastas


Tyra norpade en bebismössa som hon efter lite gnöl lyckades
trycka på sig, helnöjd var hon!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Åh, vad roligt men små små kläder :) Du gör helt rätt i att köpa lite nytt, det skulle jag också ha gjort. Ångrar lite att vi hade så några plagg i stl 50 och ändå var ju Stina normalstor när hon kom ut (50 lång och vägde 3500). Mys mys mys! Och det är ju massa rea nu ju, åh så skoj! :)

2010-07-23 @ 07:48:08
URL: http://halksocka.blogspot.com
Postat av: Johanna

Mys! Har ni tänkt på några namn än?

Ha så skönt på landet!

Kram

2010-07-24 @ 19:00:29
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0