Clean!

Här sitter jag ren och luktar gott. Något mer som är rent är A & J´s badrum.

Hur kommer det sig att man ser andras smutts mer än sin egen? Och hur kommer det sig att det är roligare att städa hos andra än hos sig själv? Det kanske enbart är jag som är sån?

I vilket fall som helst så var det bara planerat för en vanlig dusch, men så började jag titta lite extra sådär i vinklar och vrår (kakel, rör och lister) och ombestämmde mig. Det blev dusch kombinerat med STORSTÄNING! Jag kunde verkligen inte låta bli! Att se skiten rinna av det vita kaklet känndes mer än bra och nu är deras badrum skinande rent! Jag vet inte, blir man sur för en sån sak? "Ursäkta, jag storstädade ert barrum från topp till tå".

Jag menar verkligen inte att det var jätteskitigt men bara sån där vardags smutts som man liksom glömmer av att ta när man alldagsstädar för man egentligen inte ser det... bara det att jag såg, haha!

(Var så goooda!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0