Det ligger kvar i halsen.

Jag har en bebis som är på klättringsväg idag också. Men hennes rymningsförsök går inte så bra dock.

Bebisen ligger vekligen och trycker på något konstigt vis som gör att jag har känslan av att det ligger mat kvar i strupen hela tiden. Det kanske alla höggravida har?
När jag väntade Tyra var det inte så då hon låg i säte och aldrig kom så långt upp eller vad man ska säga. Riktigt bekvämt faktiskt. Nu i vilket fall känns det som om något är på väg upp ur halsen hela tiden! Jag mår inte illa direkt vilket jag är glad över, utan det är bara något "som ligger där" och inte åker ner!

(a, men tänk om det är så här då, jag har för mycket bajs i tarmarna så maten inte får plats och dem måste "lagras" någonstan därför har jag den uppe i halsen... mmm det låter logiskt. Jag får nog ta och sätta igång och bajsa då... hahaha! Jag toppas inte ni tar mig allt för serriöst alltså)

But what to do?!


big belly!
magen är stenhård idag, hon ligger och typ drar rumpa och rygg
fram och tillbaka och spänner ut allt!
ser ju nästan ut som att jag ska föda NU!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där känslan hade jag också i halsen under den senare delen av graviditeten och kan ha den till och från nu också. Vet inte alls vad det kan vara?!

2010-07-29 @ 21:42:10
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0