En dag på stranden

Jag är varm på hela kroppen. Inte för att det är speciellt varmt i mammas och pappas lägenhet, utan för jag har spenderat ett par timmar i solen vid en sjö idag. Äntligen har jag fått lite resultat efter alla mina despeata försök att bli brun, aja få lite färg på min bleka kropp kanske jag ska säga. Sitta vid och i vatten verkar vara grejen. Det kändes ganska lönlöst att ens hoppas på att få lite färg men nu när jag vet att det faktiskt går så ska jag banne mig köpa en solkräm så jag inte bänner mig!

Tyvärr kan jag inte visa upp bilder på mina fina ränder och min badtokiga tjej från idag för kameran har lagt av! Den är vekligen kapottski! Imorgon ska jag och pappa till OnOff och se om vi kan hämta ut en ny eller om dem ska laga den jag har nu. Min pappa köpte nämligen en klantförsäkring på 2 år när han köpte kameran till mig i julklapp för 1½ år sedan. Jag hoppas verkligen på en ny. Man vet ju hur det blir när dem skickar sånt på lagning, det tar massor med tid och man får tillbaka en sak som fortfarande inte funkar... nynyNY! Nu kan väl någon av alla mina 4-klöver kicka in lite lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0