Godmorgon!

BVC kl. 9. Vi behöver gå om mindre än en timma. Jag fattar inte att tiden bara rusar iväg så här på morgonen! Jag blir jättestressad! (och ändå sitter jag här?!) Vi gick ändå upp halv 7!

Efter Tyra blivit plågad av spruta på BVC ska vi hem och måla naglarna. Sen vet jag inget mera för ens halv 2. Då går mitt tåg (jag åker utan Tyra, yey ensamtid!) mot Göteborg och köns-UL! Jag är så nervös, eller snarare pirrig! Jag ska inte bara göra UL utan möta upp Carl också! Han kommer för ULet och ska stanna ett par dagar! Åh, så härlit att få ses igen och slippa vänta 3 veckor! Tur att hans arbetskamrater är så bra så dem kan byta och joxa med lite dagar på schemat!

Näe, nu ska jag dricka upp mitt alldeles för starka kaffe, klä på mig och monstret och knalla iväg till tråk-tanten på BVC.


macron är kass på nya kameran =(


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

sure, vill du ha dom o dom passar så ta dom ;) liten repa på klacken men de sysn ju inte så mkt!

2010-07-19 @ 08:22:27
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0