Godmorgon!

Tänk, sovmorgon idag!

Halv 7 steg vi upp ur sängen. Ja, vi steg upp ur samma säng. Vi är inne i en sån där "dålig vana" igen med att Tyra lägger sig brevid mig om hon vaknar på natten, vilket hon börjat göra på rutin nu. Det blir alltid så här när vi är bortresta och inte har varsitt sovrum. Nu har vi ju det för tillfället men det är liksom försent.

Jaja, det får väl gå för nu. Jag orkar inte börja "vänja" henne vid att sova ensam i sängen bara för dessa nätter. Jag tror bara hon kommer bli förvirrad av det när hon liksom igen kommer att få sova brevid när vi flyttar till mamma och pappa igen... ni förstår?
Jag tar tag i det det när vi väl flyttat till eget sen i augusti. Det är ju inte så långt kvar.

På kartan idag;

Fixa håret.
Klippa Tyras förlånga (skitiga) naglar. (finna det någon äckligare än ungar med skitiga och långa nagrar!)
Gå till mamma/pappa och tvätta ett par maskiner.
Gå till Försäkringskassan.
Dammsuga lägenheten och torka rent.


Ja, äta, sova, busa, leka, vara arg, svettas, bajsa, kissa 1000 ggr och allt det där som hör till en helt vanlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0