Kanske vänder oturen?

Vi var på OnOff igår för att lämna in min trasiga kamera. Det blev ingen iväg skickning och lagning, jag fick en NY! 195:- låg självrisken på och den betalade pappa för kameran var ju en juklapp från honom. Så nu sitter jag här med en ny (kompakt) kamera i rosa.

Nu ska jag bara lära känna min nya vän (jag är ingen sån som fotar på auto!!). Hoppas den är lika bra som den gamla. Jag känner mig faktiskt lite ledsen över att fått lämna den, jag gillade en trots att den var ganska seg. Bilderna blev oftast som jag ville ha dem ljusmässigt och så fanns det supermacro på den och det finns det tyvärr inte på den nya. Menmen det är väl så, en kompaktkamera har väl inte en livslängd på mer än ca. 2 år. Speciellt inte när man har ett monster som "lånar" den titt som tätt.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ja, fy. Det här är tredje gången jag tvättar i den och det är även tredje gången det hänger tvätt i hela lägenheten. Saknar faktiskt våran gamla tvättstuga, den var bäst.



Gött med ny kamera!!!

2010-07-16 @ 18:46:54
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0