Nektarin gör dig fin...

Snarare det motsatta kanske.

Tyra älskar nektarin och frågar efter det typ 5 tusen gånger om dagen. I och med att hon väljer allt som är gott framför mat så får hon inte frukt 5 tusen gången om dagen utan snarare 1... eller 2 gånger om dagen. Snålt eller? Jag undrar hur man ska få i sitt barn alla dess måltider som de ska ha under dagen.

Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Mellanmål
Kvällsmat


Och för vår del innan frukost blir det välling, även efter kvällsmaten. Kan man begära att en unge ska äta så mycket mat när man själv inte ens gör det? Jag har i vilket fall slopat (nästan) alla mellanmål och satsar på de stora målen istället! Mellanmål...mellanmål, småäta menas det nog! Vi får som sagt inte ihop det med alla dessa mellanmål, sovande och dagliga turer, får ni? Hur många gånger äter era barn per dag?


nektarin mellis för oss båda idag!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är beroende av nektariner nu, sååå gott!

2010-07-30 @ 22:03:18
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Jenny Haidarian

Jag håller med, alla dessa jävla mellanmål! Då måste de ju äta dygnet runt typ? Här blir det max 1 mellanmål, om ens det behövs. Det är ju inte bra att "småäta" så förstår inte varför så många mellanmål ska behövas? Här blir det frulle, lunch, ev mellis, middag & kvällsmat.

2010-07-31 @ 05:50:48
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0