Promenad i regnet!

Kom hem från en "morgonpromenad" i ösregn för en stund sedan. Det var faktiskt skönt att traska ensam så här på morgonkvisten när kroppen mår som bäst!

Det var ju inte direkt så att jag gick frivilligt, eller jo men det var ju inte menat som en morgonpromenad precis. Jag gick till tvillingarna för at hämta ut min beställning från Nelly.com, ett par skor till Carl. Toppen att ha kontakter på ett bra modeföretag och kunna få sina saker dagen efter eller till och med samma dag man lägger en beställning! Fina grejer! Och förresten så fick Carl skorna av tjejerna, TACK!

På vägen till och ifrån tvillingarna möttes jag av typ 1 miljon, eller ja 50 st galet kristna människor. Dem är ju fan inte kloka! Bara för att man är kristen måste man väl inte bete sig som man är Jesus typ och gå på vattnet? haha! Och anledningen till att jag vet att det var kristna är för att det är Oas-"möte" i Borås nu och alla går med röda t-shirts med Oas-print på!

Näe, nu ska jag morgonmysa med min familj innan Carl ska sätta sig på tåget till Göteborg och sedan vidare till Oslo!


Espandrillos från Nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0