Snok!

Jag sitter och snokar runt. Ett väldigt oskylldigt snok mot annars. Jag är nämligen en person som älskar att snoka och ta reda på saker. Och faktiskt så lyckas jag nästan alltid att få reda på det jag vill! Seriöst så skulle jag vilja bli privatdektektiv, jag är kung på det mesta alltså!

I vilket fall, så här på morgonkvisten orkar man liksom inte snoka runt alldeles för serriöst, jag har faktiskt inget jag vill veta heller så det finns ingen mening.

Fan vad jag svammlar, det räcker ju at jag skriver att jag hittade en bild på mig själv på Facebook från torsdagens födelsedagsfest hos A & J, och det har ju egentligen inget direkt med snokande att göra.


jag drack ett ekologiskt alkoholfritt öl, det var jättegott!
haha, förövrigt set jag stollig ut!
tjockis med öl som bara väntar på att få hugga in!
 


Kommentarer
Postat av: karro

jätte snygg klänning! =)

2010-07-05 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0