svettsvettsvett

Jag fastnar i mig själv.

Jag är pank och kan inte ta bussen till någon badplats, närmsta tar mig 1 timma att gå till och det varken orkar jag eller får. Tänk om någon kunde köra oss? Eller om någon kunde putta vagnen åt mig? Då hade det varit lite lättare. Jävla foglossning! (mummelmummel, på onsdag ska jag gå till tandläkaren, kommer ta mig 1 timma, det är bara uppför!)

JAG DÖÖÖR HÄR!

Serriöt så orkar jag inte ens fixa håret, att platta det i denna värmen är rena döden!
Jag fördedrar torr och jättevarm värme framför denna klibbigavärme vi har idag. Tyra har värmeutslag på hela kroppen. Bada nu tack.

Jag svettas till och med i mustaschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0