Tyras rum vol. 2

Tapeter, alla fina är dyra. Men skitsamma! Jag vill bara ha 1 ½ vägg tapetserad och resten målat vitt eller i någon färg som finns i tapeten. Jag har hittat dessa hittills som jag gillar (och tror passar till de färgerna jag tänk mig till rummet);


650:- per rulle


Vad Carl säger är ju en annan fråga som vi får disskutera (kanske över en flaska sprit så han går med på det!). Innan jag (vi) bestämmer mig för vilken tapet ska jag gå och kika i våra målarbutiker här i staden och se om det finns något som känns aktuellt. Man kanske har turen att fynda också!

Något mer jag gillar är denna väggdekorationer som jag lääänge tänkt att Tyra ska få när hon får ett permanent rum. Den finns i 4 olika färger och är hur mysig som helst!


679:- (finns billigare på andra ställen på nätet)


Favoritsaker.se har verkligen hur mycket fint som helst till hela hemmet! Alla borde ta sig en kik där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0