Vart är vädret?

Vart är åskan då?!
Jag är jäkligt besviken på vädret. Hela dagen har det kännts som att "nu, NU brakar det loss!", men icke! (okej, det mullrade liiite innan men långt ifrån någon rensning i luften)

Imorgon åker Carl. 6 dagar gick fortare än fortast och det känns inte som vi har hunnit med någonting. Det enda vi egentligen har gjort är att svettas i denna otroligt varna lägenhet vi "vaktat". Det dröjer länge (3 veckor) tills han kommer igen, från 1 augusti och en vecka fram har han ledigt. Då ska vi flytta och dona i nya lägenheten! Innan dess ska jag till Oslo ensam och packa ihop allt i lägenheten där. Det är inte så himla mycket att packa egentligen, jag hann faktiskt packat i alla fall 1/3 del innan jag åkte tilll Borås. 

Det är så härligt, vi flyttar verkligen snart! Alldeles om bara några dagar får vi vår lägenhet som vi ska bo i ett bra tag framöver. Jag längtar nog mer än någonsin nu. Jag är så trött på att bo i resväska och släpa runt på Tyra överallt. Vi, framför allt hon behöver en trygg plats. Ett hem

Även när vi bott i Oslo har vi haft det flängit. Fram och tillbaka till Borås en gång i månaden har verkligen inte varit bra. När man väl fått i ordning på sina rutiner så har dem gått i kras igen. Det ska bli så skönt att få slut på detta eviga flängade och sovande hos andra än sig själv. Från och med att vi flyttar blir det bara korta visit, ett fåtal övernattningar och inga längre boperioder hos andra. 

Någon som missat att jag är glad över att vi flyttar snart!?!?!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag har också väntat och väntat på att det ska braka loss i luften. Här regnar det nu iallafall, skönt! Vill ha riktigt åskoväder!

2010-07-11 @ 22:13:09
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0