Bristningar

Bristningar är ganska vanligt när man är gravid. Som med allt annat så är det vissa som får det och andra inte.

Jag har i allmänhet väldigt lätt för att få bristningar. Så att jag fick på magen när jag väntade Tyra är inte så konstigt även om jag var relativt "liten" som folk sa. Jag hade tur som inte fick zebramage som vissa får. Utan jag fick bristningar på undersidan av magen och dem blektes jävligt fort. Jag minns att bristnigarna störde mig jättemycket när jag fick dem och då tänkte jag att jag aldig mer skulle kunna visa mig naken osv. Men nu i efterhand så tänker jag knappt på dem. Eller kanske ska säga; i efterhand tänkte jag knappt på dem, Nu har jag nämligen börjat spana på magen och bristningarna igen och kan inte släppa tanken på att det kanske kommer fler! Jag är vekligen rädd för att jag ska få zebramage denna gången och då kommer jag nog att dö... eller i alla fall aldig mera kunna visa mig utan tröja på.


detta är jag idag och jag skämms inte ett dugg!
bristningarna är ganska blekta, men börjar glänsa och
"få mer färg" nu när magen blir stor igen


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Jag kan inte låt bli att tycka att zebramage är fuult ;) Jag har haft väldig tur som inte fått en enda bristning på magen, lite på sidorna bara

2010-07-13 @ 08:43:35
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0