Vagnen står kvar...

Jag får smått panik. Vagnen blir inte såld! En vecka ute på blocket och bara ett svar i början på förr. Ett ganska skamset bud om jag får säga det själv, så jag tackade faktiskt nej till det. MEN nu när det inte går vägen så ångra jag mig och undrar om man kanske ska våga maila  henne igen och säga att jag accepterar hennes bud (ja hon prutade på den en del.) Snacka om hundigt beteende och liksom krypa tillbaka...
Fan!

I övrigt vill jag bara säga att min svärmor är en riktigt fyndigt tant! Den sulkyn vi har till Tyra nu (en Chicco liteway) har ett nypris på 1300 :- och en beg. mellan 7-800 :-. Hon fyndade vår för 50 spänn och lite body lotion! Okej att den hade en och annan skavank men dem har min pappa fixat så nu är den som en ny vagn! Galet bra och helt perfekt! Det tråkiga är att den inte går köra vintertid, vi kanske får införskaffa oss en Brio sulky sen ändå.

Köp vår vagn!!!!

Förresten jag har blivit blocket narkoman. Kikar såklart i Västragötalandslän och mycket i Jönköping. Och av någon anledning finns det massor med fint och bra saker i Jönköpingslän... konstigt.


hahaha! Har ni sett vilken ful vagn!
om någon vill köpa den, så måste ju min bli såld!


Kommentarer
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

Haha, vagnen var ju helt underbart ful! Vad kostade den? HAHA!

2010-07-07 @ 00:41:31
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0