Kokko!


Det var en liten tjej som blev jätteglad idag över att få träffa sin pappa och en mamma som blev jätteglad över att få träffa sin "förlorade man". Det blev pizza till lunch och Tyra fick en klubba av pizzagubben till efterrätt, det var hon helt klat värd på sin 1½ års dag och allt! Efter pizzaätandet gick vi till en park som ligger i närehten av pizzerian där det är helt perekt att släppa barn med spring i benen lösa, lite som hundar... haha!

Imorgon funderar vi på att gå till djurparken. Sist vi var där köpte vi lejonkort vilket innebär att vi har fritt inträde hela sommaren (riktig investering!). Men så är det detta med vädret, det ska visst bli regn imorgon! Inte OK väder att gå till djurparken i med andra ord.

Förresten så "hundade" jag mig tidigare idag. Skickade iväg ett mail till tjejen som var intressead av vagnen, tyvärr hade hon hunnit köpa en annan i söndags, FAN! Kanske borde lägga ut den i BT också, jag vill verkligen ha sålt den!

Nu blir det ostknäckis för mig och Carl ska kolla fotboll.

Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

du e så sööt, gillar ditt hår nu spankiii :D

2010-07-08 @ 09:25:10
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0